جستجو

فنی و مهندسی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

آموزش مهارت های سواد اطلاعاتی(دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی)

65,000 تومان

آشنایی با کتاب‌خانه و سواد اطلاعاتی

200,000 تومان

پلیمرهای هوشمند؛ ایستگاه آخر انقلاب چهارم صنعتی

واکنش غیر خطی پلیمرهای هوشمند باعث می‌شود تا آن‌ها مؤثر و بی‌همتا باشند. با مقدار کمی محرک می‌تواند تغییر مهمی در ساختار و ویژگی‌ها شکل گیرد. وقتی این تغییر رخ می‌دهد، متغیر دیگری وجود ندارد؛ پاسخ یا همانی است که پیش‌بینی شده و یا هیچ پاسخی دریافت نمی‌شود. پاسخی که در سرتاسر پلیمر رخ می‌دهد. با اندکی تغییر در pH محیط پلیمر هوشمند، می‌توان صورت بندی و چسبندگی مواد را تغییر داد.
33,015 تومان

انرژی؛ کیمیای هزاره سوم - بررسی چشم‌انداز، بحران‌ها و راه حل‌ها

یکی از مزیت‌های بزرگ انرژی باد و سلول‌های خورشیدی به خصوص برای کشورهای خشکی مانند ایران نیاز نداشتن به آب برای تولید برق است. با توجه به کاهش منابع آب کشور در سال‌های اخیر و قرار گرفتن شرایط آب بسیاری از استان‌ها در وضعیت تنش آب و بهره‌مندی بیشتر استان‌ها از نعمت تابش آفتاب، تغییر الگوی مصرف انرژی به سوی استفاده بیشتر از منابع انرژی‌های نو و به ویژه انرژی خورشیدی باید در دستور کار قرار گیرد.
30,000 تومان

امنیّت انرژی؛ قطب نمای گمشدگان معبد آینده

انرژی بـه عنـوان یكـی از مهم‌ترین عوامـل تولیـد، امـروز سـهم بزرگـی در رشـد و توسـعه اقتصادی كشورها داشته و بیشترین نقش را در توسعه تمدن اخیر بشری ایفا كرده است. ایـن نقش از حمل و نقل گرفته تا تولید غذا و فراهم سازی خـدمات درمـانی و بهداشـتی روز بـه روز پررنگ تر هم می¬شود. برای تداوم عرضه انرژی در راستای استمرار بهـره‌ وری از آن، بایـستی سرمایه گذاری‌های زیادی صورت پذیرد. به همین دلیـل امنیـت انـرژی تـا بـدین حـد مـورد توجه سیاستگذاران انرژی در سراسر جهان بوده است.
60,000 تومان

آلودگی؛ کودتای بشر علیه بشریت ساعت 25 به وقت زمین!

آلودگی، به معنای هرگونه تغییر در ویژگی اجزای تشکیل دهنده¬ی محیط، به‌ صورتی که استفاده قبلی از آن¬ها را ناممکن سازد و ماده آلاینده نیز به ماده‌ای گفته می‌شود که غلظتی بیش از غلظت مجاز یا طبیعی داشته و اثرات منفی برای موجودات زنده به همراه داشته باشد. آلودگی‌های محیط‌زیست در انواع و از طریق راه‌های مختلف امروزه تمامی محیط‌زیست سیاره ما را در برگرفته‌اند
70,000 تومان

فیلتر بر اساس:

پاک کردن همه
Close
کمترین: 20,000 تومان بیشترین: 200,000 تومان
ريال20000 ريال200000
فیلترها
Sort
display