جستجو

فنی و مهندسی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

آب: نبض تپنده جهانشهر؛

در میان عناصر تشکیل دهنده هستی، آب در واقع یکی از شگفت انگیزترین پدیده‌هاست؛ آب تنها ماده‌ای در طبیعت است که به سه گونه جامد، مایع و گاز وجود دارد. هر کدام از این سه گونه طبیعی اشکال مختلفی را در طبیعت شکل داده و موارد استفاده گوناگونی دارند که برای زیست همه موجودات هستی از ماکیان آسمان تا ماهیان دریا موثر است.
50,000 تومان

راهنمای عملی به‌کارگیری باریکه لیزر دیود

50,000 تومان

حسابداری صنعتی ۱

20,000 تومان

کاربرد استفاده از میکرو مدل محیط متخلخل در صنعت نفت

میکرومدل یک محیط متخلخل شفاف است؛ که دارای قابلیت¬ها و مزایایی هست. مانند: امکان مطالعه مشاهده¬ای تصویربردای) برهم¬کنش سیالات و سنگ و سیال، امکان طراحی و استفاده از محیط های متخلخل متفاوت و شبه واقعی در مقیاس حفره، امکان بررسی راندمان تولید در تزریق سیالات مختلف به سنگ مخزن و درک پدیده¬های اصولی و پایه حاکم بر تولید نفت. به منظور آشنایی هرچه بیشتر محققان و پژوهشگران در راستای کاربرد¬های میکرومدل های محیط متخلخل در صنعت نفت، نگارش و تالیف این کتاب انجام شده و سعی گردیده تا مطالب به تفصیل و جامع معرفی و توضیح داده شوند.
70,000 تومان

مدیریت صحیح گازهای مشعل در ایران

انرژی بهعنوان اصلیترین نیاز ساختار صنایع مختلف، نقش غیرقابل انکاری در جهان دارد. همواره سوختهای فسیلی بهعنوان مهمترین منبع انرژی در جهان مورد استفاده قرار گرفتهاند. با توجه به اینکه مصرف این نوع انرژی با در نظر گرفتن قیمت آن نسبت به دیگر سوختها از جمله منابع تجدیدپذیر بسیار مناسب است، هنوز هم استفاده از سوختهای فسیلی در رتبه اول مصرف قرار دارد.
70,000 تومان

فیلتر بر اساس:

پاک کردن همه
Close
کمترین: 20,000 تومان بیشترین: 200,000 تومان
ريال20000 ريال200000
فیلترها
Sort
display